MIRACOLUL da nastere intr-o clipa VIETII #pag.2

Domnul MIRACOL o impresiona zi de zi pe domnisoara sa ETERNITATEA
Intr-o zi domnul MIRACOL a intrebat-o pe domnsioara:

-Scumpa mea si draga mea ETERNITATE.
-Da dragul meu MIRACOL, raspunse regina.
-Ce este VIATA?
-Ar putea fi o eternitate de CLIPE?, raspunse razand Regina Eternitatii.
-De ce razi regina mea? Din punctul meu de vedere este un raspuns foarte bun.
-Raspunsurile mele sunt intotdeauna cele mai bune, dragul meu MIRACOL
-Asa este, scumpa mea sotie.
-Vrei sa-mi oferi azi in dar o clipa din VIATA ta?, intreba curioasa ETERNITATEA
-Vreau sa-ti ofer azi in dar o eternitate de clipe frumoase.
-Atunci ofera-mi in dar VIATA.

In timp ce vorbeau cei doi, domnul MIRACOL da nastere intr-o clipa VIETII.
VIATA era un copilas firav si gingas in imparatia cuvintelor.
VIATA urma sa reprezinte "totul" in existenta acestui 'Taram al cuvintelor'.



  • -Buna ziua, cine sunteti voi?, intreba VIATA
  • -Noi suntem parintii tai: MIRACOLUL si ETERNITATEA
  • -Iar eu cine sunt? intreba copilasul.
  • -Tu esti VIATA, o domnisoara energica, viguroasa, vesela si vioae.


Intr-adevar VIATA era: vesela, vioaie, viguroasa si energica.
Din ea urma sa apara toata materia cu VIATA pentru ca ea urma sa fie MIRACOLUL tuturor celor vii. In VIATA fusese plantata samanta ETERNITATII

IMPARATIA CUVINTELOR S-A DIVIZAT in doua:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu