Prima creatie a VIETII este CARTEA #pag.6

In timp ce domnisoara CLIPA era intr-o conversatie cu domnisoara VIATA
despre rolul MIRACOLULUI si ETERNITATII in viata lor, ceva minunat urma sa aibe loc.

Domnisoara VIATA realizeaza prima ei creatie: CARTEA


  • -Cine sunt eu intreba CARTEA?
  • -Tu esti CARTEA, raspunse VIATA
  • -Eu sunt CARTEA?, intreba CARTEA
  • -Tu esti CARTEA VIETII pentru ca eu ti-am dat viata, raspunse VIATA
Si astfel CARTEA urma sa poarte numele de CARTEA VIETII
o carte ce continea doar cuvinte pline de viata.

Primele cuvinte ale acestei carti erau:
MIRACOLUL, ETERNITATEA, CLIPA si VIATA
si povestea frumoasa a celor patru.

In carte urmau sa apara si celelalte cuvinte din IMPARATIA CUVINTELOR
imparatie ce era condusa de domnul MIRACOL si domnisoara ETERNITATEA

Am gasit in CARTEA VIETII dovezi despre cum:
  1. MIRACOLUL s-a intalnit cu ETERNITATEA pe TARAMUL CUVINTELOR
  2. MIRACOLUL a dat nastere VIETII intr-o CLIPA
  3. CLIPA care era la fel de minunata ca VIATA
  4. ETERNITATEA si-a descoperit vocea interioara
  5. MIRACOLUL nu este o copie a ETERNITATII


IMPARATIA CUVINTELOR S-A DIVIZAT in doua:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu