MIRACOLUL vorbeste cu ETERNITATEA despre VIATA #pag.10

MIRACOLUL dansa impreuna cu ETERNITATEA in 'Imparatia Cuvintelor'
Dansul lor era unic. Dansau ca si cum faceau dragoste.

-Tu esti MIRACOLUL meu, spuse ETERNITATEA
-Tu esti MIRACOLUL meu, raspunse MIRACOLUL
-Eu sunt ETERNITATEA iar tu esti MIRACOLUL, raspunse ETERNITATEA
-Dar dansam la fel.Asta inseamna ca si eu sunt ETERNITATEA iar tu esti MIRACOLUL, raspunse MIRACOLUL


Cei doi se jucau de-a eternitatea si de-a miracolul in 'Imparatia Cuvintelor'.
Incercau sa se inteleaga unul pe celalat iar la un moment dat MIRACOLUL o intrerupe pe ETERNITATE.

-Iti mai aduci aminte cand am creat impreuna VIATA?, intreba MIRACOLUL
-Da, imi aduc aminte. Totul a durat o CLIPA, raspunse ETERNITATEA
-Da, asa este. In acel moment am creat si CLIPA, spuse razand MIRACOLUL
-Da, imi aduc aminte, raspunse ETERNITATEA razand si ea.
-Totusi am o curiozitate: Care din noi doi a creat VIATA si care din noi doi a creat CLIPA?

La aceasta intrebare a MIRACOLULUI, ETERNITATEA nu a spus nici un cuvant. Doar a zambit.
Dar MIRACOLUL stia ca si tacerea este un raspuns.

IMPARATIA CUVINTELOR S-A DIVIZAT in doua:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu